Askarruttaako mieltäsi kysymys? Täältä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Vastaamme mielellämme kysymyksiisi. Jos et löydä kysymykseesi vastausta täältä, lähetä meille viesti allaolevasta painikkeesta.

Usein kysytyt kysymykset

Mistä voin ostaa Farmi-tuotteita?

Kaikki tuotteemme myydään Farmi-jälleenmyyjien kautta. Löydät lähimmän Farmi-jälleenmyyjän "Ota yhteyttä" -välilehdeltä.

Mistä saan tuotetukea?

Kaikki Farmi-jälleenmyyjät on koulutettu tarjoamaan tukea tuotteisiin ja varaosiin. He voivat myös auttaa sinua kaikissa huoltoon tai kunnossapitoon liittyvissä kysymyksissä. Löydät lähimmän jälleenmyyjäsi "Ota yhteyttä" -välilehdeltä.

Vinssivalikoima ja pantajarrulliset mallit

Päivitämme parhaillaan vinssivalikoimaamme. Pyrimme tarjoamaan ratkaisuja kaikille markkinoille oikeilla tuotteilla lähitulevaisuudessa.

Käyttöohjekirjat

Kaikki uudet Farmi-koneet tulee varustaa käyttöohjeella. Jos et ole saanut sellaista oston yhteydessä, ota yhteyttä Farmi-jälleenmyyjääsi, niin he varmistavat, että saat omasi.

Saanko takuun koneelleni?

Farmi vastaa virheistä, jotka ilmenevät kahdentoista (12) kuukauden kuluessa. Farmi vastaa vain virheistä, jotka ilmenevät tuotteen asianmukaisessa käytössä. Farmin vastuu ei kata vikoja, jotka ovat aiheutuneet virheellisestä huollosta, virheellisestä käytöstä tai ilman Farmin kirjallista lupaa tehdyistä teknisistä muutoksista.

Kuinka teen takuupyynnön?

Jos sinulla on takuuta koskevia kysymyksiä, ota yhteyttä Farmi-jälleenmyyjääsi. Ostajan tulee viipymättä ja viimeistään kahden (2) viikon kuluessa ilmoittaa virheestä valtuutetulle Farmi-jälleenmyyjälle. Jos ostaja ei ilmoita Farmille virheestä kahden viikon kuluessa, hän menettää oikeutensa virheen korjaamiseen.

Mistä nään tuotteiden hinnat?

Hinnoittelun hoitaa Farmi-jälleenmyyjät. Tarjouksia ja hintoja varten ota yhteyttä lähimpään Farmi-jälleenmyyjään.